Kovo 22 d. – Pasaulinė vandens diena. Minint šią diena įvyko atvira integruota fizikos ir vokiečių k. pamoka „Vanduo-Wasser“. Ši pamoka yra Goethe’s instituto organizuojamo projekto „Integruotas dalyko ir vokiečių kalbos mokymas Lietuvos mokyklose“ dalis. Pamoką vedė mokytojos I. Voitiuk (vokiečių kalba) ir I. Šauklienė (fizika). Integruotas dalyko ir užsienio kalbos mokymas(is) (IDUKM) – tai mokymo(si) būdas, kuriame užsienio kalbos mokymas(is) susilieja su dalyko turiniu. IDUKM atveju vokiečių kalbos mokymas(is) jungiamas su kitais dalykais, pavyzdžiui, fizika. Kitaip nei vokiečių kalbos pamokose, šioje integruotoje pamokoje moksleiviai ne tik mokėsi vokiečių kalbos, bet įgijo ir dalykinių fizikos žinių apie vandenį, atliko bandymą. Paprastai tariant, integruotas dalyko ir užsienio kalbos mokymas tarsi padeda „apdoroti kalbą“. Skaitymo, rašymo ir aktyvaus klausymosi įgūdžius mokiniai lavino įvairia veikla – perduodami informaciją, konspektuodami, dėliodami ir surašydami žodžius bei kt. IDUKM mokymosi būdu susilieja mokinio, kaip besimokančio kalbos, ir mokinio, besimokančio dalyko, vaidmenys. Šis metodas didina pasitikėjimą savimi, ugdo gebėjimus tų mokinių, kuriems nelabai sekasi formalusis užsienio kalbos mokymasis, o labiau pažengę mokiniai mato, kaip jų kalbos žinios virsta praktiniais kalbos vartojimo gebėjimais. Integruotoje pamokoje mokiniai aktyviai įsitraukė į įvairias veiklas, gebėjo dirbti tiek individualiai, tiek ir grupelėmis.